Kevät 2022 lähestyy!

Suomen Skootteriklubin kevät

Lumet sulavat ja asfaltti alkaa pilkottaa jään alta jo pienemmilläkin teillä. Pian pääsemme liikkeelle aistimaan kevättä. Muistakaa liikenteessä hiekotushiekan ja pölyn petollisuus. Ja iltaisin jäätyviä tienpintoja. Ennen kaikkea muistakaa nauttia.

Kevätkokous 21. toukokuuta

Suomen Skoottericlubi SSC-FSC ry ja Vespa Skoottericlubi Suomi VSCS-VSCF ry pitävät yhteisen kevätkokouksen Hämeenlinnassa Tiiriön ABC:n kabinetissa. Paikalle saapuville on kahvitarjoilu. Esillä on sääntömääräiset asiat.

Kokoukseen on mahdollisuus osallistua myös etänä. Ilmoittautuminen tehdään etukäteen sähköpostilla hallitus (at) skoottericlubi.com. Oheisesta mainoksesta näet yksityiskohdat.

RADALLE KURVAILEMAAN KESÄKUUSSA (päivitetty 21.5.)

Skootteristien vuoden 2022 ratapäivä järjestetään Hämeenlinnassa Ahveniston moottoriradalla 11. kesäkuuta yhteistyössä Hond Riders Finlandin kanssa. Tapahtuma ajoittuu klo 11-14 välille. Tule ajoissa, niin ehdit saada pyöräsi ajoissa melumittaukseen.

klo 11.00 Ohjaajakokous (pakollinen) jossa käydään läpi pelisäännöt

klo 11.40 Ajojakso I 20 minuuttia, skootterit ja “kokemattomat kuskit”

klo 12.40 Ajojakso II 20 minuuttia, skootterit ja “kokemattomat kuskit”

klo 13.40 Ajojakso III 20 minuuttia, skootterit ja “kokemattomat kuskit”

Kuljettajat on jaettu 20 minuutin vuoroihin ajokokemuksen ja ajoneuvon nopeusluokan perusteella. Skootteristeille järjestetään taukojen aikana ajoneuvon käsittelyopetusta varikkoalueella. Alueella on myös kahvio, jossa (tod.näk.) voi myös ruokailla.

Hinta Skoottericlubin jäsenille 20 e ja muille 40 e.

ILMOITTAUTUMINEN: lähetä 1.6. mennessä sposti osoitteella hallitus at skoottericlubi.com ja laita otsikoksi ’Ahvenisto’. Ilmoita spostissa nimesi, jäsennumerosi (jos jäsen) ja skootterin rek.nro sekä maksa osall. maksu SSCn tilille FI82 4327 1020 0078 74. Maksun viestikenttään ’Ahvenisto’ (+ mahd. jäsennro).

Näkemisiin Ahveniston varikolla (Poltinahontie 47, Hämeenlinna)!

SKOOTTERIPÄIVÄ 28. toukokuuta

Skootteripäivä 2022 järjestetään tänä vuonna normaaliin tapaan kevään korvalla - tarkemmin 28. toukokuuta. Kokoontuminen on Helsingissä Paavo Nurmen patsaalla, josta skootteriparaati johdattaa ryhmän rautatientorille.

Tervetuloa tapaamaan lajitovereita. Mukaan ovat tervetulleita niin Skoottericlubilaiset kuin muutkin skootteristit.  Tarkempia ohjeita tulee lähempänä Skoottericlubin facebook-sivuille.

p.s. kannattaa tulla ajoissa, niin ehdit nauttia kaikesta mitä on tarjolla... vuositarroja on  ja pientä tarjottavaa osallistujille...